Wij verlenen service en onderhoud aan alles op het installatie gebied. Ook hier geld dat wij service en onderhoud verlenen van de riolering tot aan dakbedekking. En alles wat er tussen zit zo ook uw cv ketel.

whbc11-1578-01-56113-format-3-4

CV onderhoud

Ons onderhoud systeem is geheel afgestemd op de vraag van onze klanten. Zo sturen wij als u dit wenst ieder jaar een kaartje om u te laten weten dat uw ketel weer aan onderhoud toe is. U kunt ons dan bellen om een afspraak te maken. kaartjeOp maandag en dinsdag van 8.30 tot 17.00 en woensdag van 8.30 tot 12.30. U kunt hierbij uw voorkeur aangeven voor een dag en tijd die u het beste uitkomt. Als u een storing heeft kunt u ons 7 dagen per week bereiken en dan lossen wij u probleem binnen 24 uur op. Heeft u nog vragen stuur ons een berichtje met uw vragen naar: Email Wim

 

 

 

 

 

Service kaart:

Op de servicekaart houden wij de werkzaamheden aan uw ketel bij. Op de servicekaart staan alle gegevens die u nodig heeft als u contact met ons opneemt i.v.m. een eventuele storing. Zoals uw klantnummer, type toestservicekaartel en telefoonnummers om ons te bereiken ook buiten kantoor uren.

 

 

 

 

 

 

 

 

Stikker:

Ook plakken wij een stikker op uw ketel met een aantal tips die u zelf kunt toepassen voordat u contact met ons opneemt.

stikker

punt 1: Controle bij storingen:

x De batterijen van uw (klok-) thermostaat (indien aanwezig)

x Is de thermostaat goed ingesteld

x Staan er voldoende radiatorkranen open

x Zit de stekker in het stopcontact

x Staat de gaskraan open

x Is de waterdruk in de cv installatie tussen de 1 en de 2 bar

x geen lucht in de installatie

x Geeft het toestel een storingscode weer noteer deze en druk daarna op het ‘reset’ knopje

Punt 2 :probeer bij een storing tevens het volgende:

x Haal de stekker van de ketel eruit voor 5 minuten en plaats dan de stekker er op dezelfde manier weer in

Punt 3: Komt u er bij stap 1 en/of 2 niet uit, bel dan één van de telefoon nummers opde service kaart.